Followers

Monday, December 12, 2011

sunway lagoon!!!

salam 1malaysia...
hhihih entry kali ni memang xcited lorh..nak cite slame dah x berjimba so smlm adalah ari aku berjimba ngan my bestie..hihih...ari sabtu aku lepak kat time square ape lg shopping n ahad plak p sunway lagoon...erm kami 3 owng je cam biase la bila plan rame2 hanye bape kerat je dapat spend d owng punye time sbb masing2 ada hal...so 3 owng pun menjd gak la....nak main theme park ni ibarat menyiksa diri yang berbayo...hihih nape aku cakp cam tu bila main game yang kepala ke bawah memang la best kan..so meh aku rumus kan xvty semlm:




  • pakai G-card dapt la diskaun 30% masuk sunway lagoon
  • dengan xcited main dry park dulu
  • so permainan pertama adalah pirate ship...
  • aku bajet games tu biase2 je..rupe2nye dye putar 360 darjah...(sape yang duk dalm kapal tu je tau ape aku ngarut atas kapal tu)
  • x pasal2 perasaan terkejut huh...
  • pastu sempat cuci mate d situ hahah... d mane kami berada c-dye pun ada gak..hihi
  • then p water park so xcited mak makan pun x da mood tau nak main games je..water park best x da pe yang aku scary kan..hihhi
  • so after abis mandi bagai p lawat haiwn2 yang ada plak..
  • p lalu jambatan gantung yang terpanjang d asia tenggara
  • actuallly dah lembik2 x larat tp gagah gak tu...(sbb x makan) 
  • so kul 5lebih baru makn tengah ari best kan...hihih
  • then p makn energy dah ada..g shpping year n sell
  • time p tu memang time Happy Hour so diskoun mencapai 70%
  • then g lepak ngan kawn kejap...
  • so ari lepak umah je sbb letih sangt..hihhihihih




ni a few pic layan la...








c-amoi yang organize


lee fang n me


sue,me n lee fang




sue n me




























nape aku cakp menyiksa kan diri sbb ari badan ku semua lenguh2 cam p bersukan plak hihihih. semoga kami dapt g bercuti lg (in planning)...adiossss......

No comments:

Post a Comment