Followers

Sunday, April 21, 2013

Keluar d Setia Alam Mall

hai sahabat yang kita suke...

sekali lagi aku keluar tapi kali ni dengan sohabat2 time aku diploma merangkap ex housemate aku...of kos la kami rapat...dalam masa yang terhad kami telah menghabiskan masa di karoke...hihih..dan setia alam mall...

karoke tu  kami pilih tempat selesa berhampiran stadium akuatik s.alam...dan kami bersantai sambil makan big apple di hadapan setia alam mall.nice place bagi aku yang suka suasana rileks dan damai..even ramai owng yang bersantai...aku suke tempat ni jauh dari sesak orang ramai....dan pada aku bersantai d waktu petang di sini lokasi terbaik selain putrajaya...

rumah area setia alam ni semua besar2 best nye..damai je( dengar kate aron aziz pun duk area ni)nak jd jiran dia la..hahahha



niza,syaza,dayah & suzi..












niza n syaza telah pulang ke rumah masing2 aku dan yang lain menyambung...p shopping and cuci mata d uptown s.alam seksyen 24...hihih....then send back my frends kecik ke rumah nye d lembah pantai,kerinchi,,...ape yang menarik nye ada lah d sane even pukul 12 mlam semua still sibuk dengan parti masing-masing..meriah d sana..khemah berselang seli PKR dan BN.....hahhah (x sempat nak snap gambar)
gud luck la ucapan dari aku...
adioossss.....







No comments:

Post a Comment