Followers

Monday, May 2, 2011

class mate

salam 1malaysia...
sok spent time with classmate plak hihihi...best2 kat mane??
tanjung dawai lor...
erm...x taula pe kate at kan..hihih dah nak abis dah sem ni...n insya-allah tiada lg sem depan untuk aku..just nak keje dah...adoiiii...
ari ni kawan aku yang aku kenai ikot mane x payah la cakp...tp dye contact aku balik ...erm..muda lg dari aku beza kami setaun je...x da la rapat sangt tp ok la..dye kate nak fly p jepun pas raye ni..sob3 baru nak kenal rapat2 skit kan hihihi..dye pun cam green light je...hiihi (gatai plak) tp bukan tu nak mention just kat sini nak g tau boley caye ke...dye hope kami x lost contact..tp 3 taun kat sane even kat sini pun dye bz je...
erm.. tu wat aku musykil x mau simpan harapan ape2...byk dah mengajar aku erti persahabatan ni..hihih aku terbace quoto ni  
'cari la pasangan tu bila kita betul2 bersedia jgn la sibuk nak cari sbb kita kesunyian' hah lebih kuang la bunyi cam tu kan....(tetibe plak kan dr kawan ke quoto ni kan) hihihihihi...
ok pe2 gud luck for yang x abis exam lg..papai.....adiossss....

No comments:

Post a Comment