Followers

Sunday, June 5, 2011

bila lg...pas ni nko kan???

salam 1Malaysia..
this statement selalu je kuar sejak2 sepupu ku yang pompuan sebaya ku dah bertunang..statement nye nko bila lg....dah ada ke or x laku (adoii ayat sentap sangt) hahaha..ntah la no koment (ayat artis sangt)...pening2..hihih
pada aku awai lg kot...(awai ke??)iye la kate sepupu ku  yang merupakan bakal ustazah n tengah stdy kat maktab bangi now...byk kekwan nye..byk yang dah mendirikan masjid tp kekwan aku plak bley kira ngan jari kot yang dah kawen..hihihi..tp kat entry ni aku nak mention ada menda yang aku nak capai dulu b4 kawen...hihih (alasan je tu padahal maleh nak pk sbb jodoh semua d tangan tuhan)


        1. DSLR
        2. p jalan2 ke luar negeri (1 negara pun ok)
        3. menjalani xtvt lasak
        4. hagout ngan kekwan
        5. kumpul duet bebyk hihih
tu je..x boley byk2 nanti x boley capai plak..hihih then pada kekwan yang senasib ngan ku percaye(meanings single lg)hihih aku percaye bukan isu laku atau x...mungkin terlalu memilih kot or maybe jodoh x sampai lg...lg bukan senang nak percaye owng..n tuhan tu dah atur kan untuk kita yang terbaik...ramai je kaum hawa yang baik2 kat luar sana tu belum ketemu jodoh jd sabo je la...hepiii with your life n for those yang dah kawen or brtunang cuti sekolah ni congrates especially to my cousin n tunag..congrates...



ustaz n uztazah....taniah..

No comments:

Post a Comment