Followers

Monday, July 18, 2011

dah abis praktikal...keje2

salam 1Malaysia....
tanggal 15hb julai tamat sudah praktikal d Samudera Library,UniKL MIMET d Lumut...nice place....ape2 pun memang best sbb student x masuk lg jd keje x byk...just ada budak intersesi and budak foundation je..staff overall best saje...semua peramah..rase nye kalo lame sikit memang bley layannn r semua nye...even x byk keje tp dapt gak la ilmu baru...sekrang ni jd penganggur....tp ape2 pun kena wat report b4 nak berleps ke Selangor untuk mencari peluang pekerjaan rupa nye bukan senang kan nak cari keje....setakat ni ada la jugak interview...tp ada gak yng aku x p...sbb lokasi....aku cam takot nk survivor..x pe la hope next week punye interview aku lulus......cube la bace pengalaman kawan aku ni best gak interview dye..lelaki ini ok gak pengalaman nye.....huhuh...ok la kalo ada ape2 update aku akan update kat sini k adiossss

1 comment:

  1. Salam, macam mana prosedur nak apply internship kat UniKL MIMET?

    ReplyDelete