Followers

Wednesday, July 27, 2011

kenagan kinaballu

salam 1malaysia kepada kekwan yang kita suke...
ok duk stalker2 blog2 owng lain tetibe terjumpe blog yang menulis perjalanan ke G. kinaballu d sebabkan aku malas nak tulis sepnjg perjalanan ke sana bersama kak izan(unit sukan uitm kedah) jd aku link kan kat salah sowng team yang sekali ngan aku g g.kinaballu taun lepas.....
im proud with my self because actually aku x penah daki gunung2 ni...aku dapt g pun atas kak izan offer...setakat gunung jerai adalah,bukit ungku busu,kat lumut n bukit bendera(mendaki tau ikut track)...pastu tetibe nak daki gunung yang tertinggi kat asia tenggara....wah hebat betui dah la trianing pun malas.....just bila nak daki stage ke 2 nak ke puncak tu yang aku semput nasib la team aku memberi sokongan akhir nye sampe gak ke puncak walaupun lambat......ok ni link dye sila la bace....perjalanan d gunung kinaballu...
n untuk maklumat korunk mulai saat itu la jugak aku menyimpan impian untuk mempunyai satu camera DSLR untuk capture gambo keindahan panorama alam..insya-allah setelah kehidupan ku stabil ingin ku mencari keindahan alam....gitu....adiosss..

No comments:

Post a Comment