Followers

Friday, August 12, 2011

duet raya...

salam 1malaysia..
ok now nak cita pasai my work rite now..wah dah seminggu (dalam duk x suke wat keje ni kan)
erm...aku now keje ala2 sales n marketing but promote charity..
ok la x stress sangt gaji bley tahan even x da basic bley la nak bg family n untuk aku gak kan...ok la...sbb semua performanace...n performance aku pun ok je owng kate rezeki ramadhan....why aku time keje ni..sbb nak improve B.I aku n improve my softskill....n aku dapt jumpe pelbagai owng even baru seminggu keje tp aku jumpe macam2 owng je...aku promote charity so tengok betapa prihatin nye manusia ada yang muda2 lg dah contribute ada juga yang x mau bg tp tetibe masuk bab politik la ape la..ish manusia2....aku phm if x mau comitment bg derma tp it ok kan kalo tolak ngan cara yang baik x payah la nak buruk2 kan owng lain......sebnarnye byk nak cakap tp idea x then it ok la..next entry....adioossss..

No comments:

Post a Comment