Followers

Friday, August 5, 2011

workers.....

salam 1malaysia


iyap ari ni aku dah turun field p promote the fund kat public nak tau kat mane kat hospital sunway ok...
adooiii memang la aku bley buat face 2 face ngan owng tp bab2 nak persuade ni aku x bape berkenan bayang first day je aku dah pk nak berenti.....lg2 trainee aku tu cam skema je..adoiii. d owng kate kalo x mau bowink kena giler2..adoiii d owng x giler cam tahap aku lg la....x tau beza serius or bebetui..adoiiii aku nak guro sikit d owng bajet serius.....ntah la dari 3 bulan aku nak keje situ tinggal sebulan je....huh...macam2 alasan aku bg...ntah la..bowink la....nak cakp menda yang same..dah tu macam ikut skrip je....tp bila cakp pasai duet mula aku semangat huh nora2....dah la..sabtu pun keje ahh...x sanggup aku...(ish nak gaji byk tp berkira plak))) adoiiii....x pe ambik pengalaman tu je minded aku...memang nak cari job lain la....adiosss if ada jb kosng g tau..but this cmpany bagus it learn something every morning....n it make me improve in speaking...it doing team building also....it make me joint it ok adiosss....

No comments:

Post a Comment