Followers

Saturday, November 19, 2011

budak library belajar credit review mampo??

salam 1 Malaysia..
ha,pir 3 minggu aku keje kat company baru ni ....tekanan??
erm.. mesti la ada aku kan '0' level...aku tekanan sbb kesian nengok owng ajor aku...sbb d wng pun byk keje
so ada sesape nak mengajor aku x pasai credit review...NTV la RENEVUE la ape la..mane la aku tau..tp at same time d owng bagi semngat kate nye x pe dalm 3 bulan ok la.... aku suka cuai adoiii tu tekanan gak tu..lately ni mcam2 happen kat diri aku...so aku redha n tempuh ngan kuat...
kekdang rase diri tu dah x macam diri yang dulu...mane x nye kat ofis environment lain nak giler2 x da la..aku just gelak bila dengar dj hot fm merepek tu je la..yang lain mengadap komputer wat keje...team group aku mostly chinese so d owng sembang chinese ntah d owng kutuk aku x tau la..tp d owng baik la...just nak ramah n otak giler2 cam chinese kat skool aku x la kot.senyum pown aku dah kira plastik sekarang ni...adoii BOSAN nye aku nak diri yang dulu.....sob3 ujian dari NYE semakin kuat untuk aku tempuh...sabar n tabah ada lah ubat d sisi...dah2 kalau lagi lanjut lg sedih plak diri ni rase...so as conclusion aku kena cari solution bg diri ni hepiii...adiosss...

No comments:

Post a Comment