Followers

Wednesday, November 9, 2011

KERJA BARU!!!

salam 1Malaysia!!!
ok aku dah tukor keje baru baru seminggu keje...best memang best...erm. iye la dulu kecik2 duk main pejabat2 now hah mendapat keje pejabat...ari ni siap ada meja sendiri..keja mula complicated dan bykkk...hah klik aku semua chinese...team aku 3 owng je melayu...yang lain melayu..floor tu boley bilang melayu nye...aku x tau la kalo d owng duk kate aku ke dalm dialek d owng..hahhah tp d owng baik je,..senyum je..just otak x da la gile2 aku duk layan jiwa sendiri la....wat hal sendiri gelak2 sowng2 bila dgo radio hot...just x da la cam environment keje dulu..giler2 ke....erm... tp ok la...just aku ni memang kena mula dr basic la xda basic finance pownn....hihih sian klik aku mengajo aku...huhuuh ok la adioosss..

No comments:

Post a Comment