Followers

Monday, March 5, 2012

dedicate for my frends...

salam satu malaysia..
 hai pekabar kawan-kawan yang kita sayang....

ok now dah bulan 3/2012 setelah sekian lame x update blog ni kan. actually ada je..just dalm usaha2 usha blog2 owng lain untuk menjana idea...

macam biase la saye ni x da ape2 yang special so entry kali ni nora nak share sikit pasai my live with my frends...(sebenar nye entry ni nak buat time frendship day tp x pe la idea kuar time ni hihih)
entry ni..nora nak cakp pasai kawan yang rapat n try tu classificate skit..so if yang x da jgn terasa...sbb uolls pun my frends gak...just late ly ni windu d owng ni..

ok it begins...
my school mate....d owng ni memang best la kalo lepak2 perangai still maintain ok..

ni time kami skoll sampe sekrang kami keep in touch if ada je kat  perka tu harus la kami jumpe even ala2 ...jemu tp still jumpe...

ni ayong jiran aku sejak kecil bila dah beso dye pindah but we still  keep in touch ada seowng lagi  juliana...tp kami dah malu2 kambing..

hah yang ni plak kawn skoll gak salah sowng nk kawen dah..time dulu ajak je p mane2 x da duet pun boley jalan gak..

hah ni kawan aku time sekolah rendah..n ada a few lg cam firda, tieka but x da picture ngan d owng...last jumpe time konvo  diploma..


ni dah keje masing2 ni skoll mate saye jugak....nampak berubah tp kepala otak still maintain cam dulu

hihi ni xtvt time2 raye....semua sempoii...

bab makan d owng ni memang suke even we oll lain bangsa n agama

ni time raye gak....seronok dapt angpau

hah d owng ni la tempat aku update gossip n tempat nak zass2 no sentap  ..ok seha n sue..semua ada haluan masing2 tp selalu keep in touch

minah ni ada pakwe pun maintain nak berkepit ngan aku gak sue..
seha,azu,usna,sue,pet,noreen,farah,grace n evelyn

kawan skoll memang aku windu sbb d owng la kawan laki n d owng la pompuan byk kenangan time skoll yang aku sendiri x dapt ungkap kan..semua tersemat d ati....
ok now kita p others group plak....
kawan mds..junior2 d owng ni aku penah cite b4 ni kat entry yang lain kan....aku epi je kuar ngan d owng ok jom layan pic...


hah ni la d owng yang senget2 belaka....d owng la memeriah kan time degree aku...
yang tudung pink n sebelah saye tu staff uitm yang sporting  mereka d antara insan yang support  selama saye d kedah...





jamuan raye posing jd mentor ok...

time BBQ kat tupah reramai..hihih best sangt..



tim n kinah with me...(even sebaya kami bukan batch yang same....)

the latest memory..bila nak jumpe lg....


disbb ketinggian yang 'tinggi'terpakse panjat kerusi untuk bertindak....

bebudak yang happening with me....


ni la meja stdy merangkap meja gosip n makan jugak d ukk



hihih kalo x gaduh ngan d owng ni memnag x sah......


ni la 'ratu2' kami yang zass sekali...ada kesah..

dapt lepak together memang best.....

hihihi..enjoi even penat bertugas...


hihihih x tau nak cakp ape....saaat yang d rindui..



walaupun giler2 tp mereka memang menyimpan cite2 yang tinggi..


best nye ngan d owng overnite

rase nye dah penah tengok pic ni
time konvo degree....sanggup d owng datng untuk merai kejayaan  kami.
contoh bebudak junior ni cam kiki kinah,syed,mieja jamie,abng man , fendi, umar, ariff,feedi,wani, hisham,mad,hafiz,syira,hidayu,giant,tim,umar,jen, ayiee..hadi,n ramai lg x tersebut x lupe gak pada puan azila,kaunselor.kak eija.kak aisyah n cik rozainun yang dah cam member2 kami selalu support kami..dah macam family kami walaupun jauh dari family....kami semua berlainan kos n batch tetapi kami mempunyai citarase yang same..citerase ape?? tu x boley d ungkap ia semula jd....


ok now kita p another group yang aku selalu bersukan...n p lawan games mesti ngan d owng....team futsal ku..

hihih ni team junior n senior...


with my coach n my team 

ni ngan team junior....
team futsal mengajar aku byk perkara dalm idup ni setidak2 aku involve dalm xtvty bersukan dan mengajar erti semangat pasukan...ada few lg yang x da dalm gambo seperti kak atol,nab,toya n a few people..that change because they had another commitment...but we still keep in touch...

ok now last...kekwan ku gado baik nangis n kenal sjak aku masuk uitm lg...yang rapt sangt ngan diri ku n cukop mengenali aku....

ni azie..housemate ku duk seblah meja ku beliau sangt kenali  ku even sifat kami  sangat berbeza...

ni la rakan seperjuangan aku time degree..even dip sekali tp time dip x rapat ..time degree kami jd rapat  n selalu kuar bersama...sampe la sekrang..kalo nak shopping baju bley ajak d owng ni hihih

eira n hani aku pun x pham camne bley rapat ..hihih

my ex roomate selame 5 sem kami together macam2 kisah bilikk kami simpan sampe sekarang n d jadkan kenangan..
hah tis pic semua laki dalm pic ni my best frends tp yang paling rapat seblah kiri n kanan ku...

ijon-rakan yang selalu beri nasihat n ingat kan aku ...selalu gosip ngan dye...but now kami dah kurang sikit sbb dye dah ada awek but we stiill keep in touch..just x macam dulu...

last time in dip...




tu la awek ijon sebelah nye hihih kawan aku dah bekas housemate aku..

actually kami bertiga kawan baik n rapat cine bukit,guin n panda...miss both of u..but now everything is changing...

ada sowng lg yang aku rapt iaitu pet yang mane satu korunk teka la...hihhihih 

ni la rakan ku syaza @ panda n niza...byk kenangan ngan  d owng mcm2 kami lalui but now we all still frends even susah nk jumpe...i miss uolls....
ni la panda ku...now senyap je...nape cik kak....

ni sowng lagi name panggilan bobo......dah beso dah dye. sekarang dulu time dip  kami  susah dye la bantu kami...

hah ni kawan baik aku sampe sekarang...dye selalu bersabo ngan perangai aku ni...hihhi( saje letak gambo senget)

ape2 pun tu la beberape group yang rapt ngan aku kalo nak gosip, shopping ke giler2 ke...nangis ke ceria ke...d owng la peneman ku..Now everything has change semua ada hidupan sendiri..so just technology yang menghubungkan kami sperti fb n handset...nak jd cam dulu x kot sebb semua dah bergerak ke depan..nak kembali cam awal2 remaja x kot sebb semua dah beso dah ada new life..as conclusion kita hargai owng yang berada d hadapan kita....pelik jika seseowng x da kawan yang dikasihi kerana sahabat juga pelengkap hari2 mu....ngat pilih la kekawan yang membawa anda ke jalan kebenaran..atau bimbing la kawan ke arah kebaikan....
ngat la hargai kekwan yang ada aku penah merase betapa perit nye hati bila kita ilang se owng kawan yang rapat atas keegoan kita sendiri...n kawan tersebut pergi selama-lamenye tanpe kita sempat mengukap sepatah kate pun...sampe sekrang at terkenang kan die hanye mampu sedkah al-fatihah...

ngat segala kenalan n perjumpaan n perpisahan adalah aturan tuhan setiap pertemuan n perpisahan ada hikmah nye...kita hanya bersabar....dan redha atas kententuaan nye....

*kepada yang rakan2 lain yang x mention or gambo x da dalm entry ni jgn terase sesungguhnye insan yang mengenali saye selama ni ada lah kamo semua even kita berkenalan atau bertegur sape selama 2 minit sahaja...ramai lg kawan2 ku d luar sane yang baik n selalu membantu ku ketika ku memerlukan TERIMA KASIH KAWAN.... 

ok adiosss...

No comments:

Post a Comment