Followers

Wednesday, March 28, 2012

P TEMPAT MKN......

salam 1malaysia,
hai,,,budak2 suke makan...hihih ok entry kali ni saye nak share sikit tempat makn yang  leburkan duet nye hanye kerna makn.....hampir setiap minggu p mencube tempat baru.....hihihih..


bakul tu yang wat sweet hihih...
  masalahnye,kedai tu aku x suke sbb makanan utama nye..contoh nye sushi owh not my taste ok...aku perut melayu hahhaha....tp bayk kalii aku 'berkorban' pergi demi my ofis mate yang meminati sushi....jd kami p la sushi king..hihih setelah hampir 4 kali aku masuk sushi king ni ..akhir nye .. aku jumpe menu makanan yang boley aku telan gak....nak cakp name menunye idak la teman tau,just bahasa kampung nye nsi goreng black paper n greng ayam kunyit just cara idang je ala2 jepun hihih ok la tu kan hahah...


siap ada kepah lg...hihiii
Ok then a few days after that, aku p join dinner dgn ofismate aku  yang lain p makan d SS2 name kedai nye Kedai Murni..kedai ni macam2 ada...kedai ni sentiasa full..dengan pelbagai bangsa n makanan yang paling meletop adalah nasi lemak..memang not bad la harga pun berpatutan..tp aku try nasi goreng seafood next time nak try nasi lemak nye plak..hihii









pastu beberapa ari kemudian...kami buat farewell untuk member ofis gak la..(sakan betui aku) ok kali ni memang kedai yang aku x penah p la Italiannies Pasta Pizza & Vino kat Empire Gallery..hihi meletop sangt..cam biase perut aku ni x suke pasta so mkn Garlic Chicken Pizza n soup mainstrone....harga harus bukan belas2...tp pada perut melayu ni rase idak la sedap mane sebb x pedas sangt..mybe owng itali x suke pedas kot...erm...that restaurant penuh mat salih la...hihihi...tp pada aku x teringin la nak masuk lg kecuali ada owng belanje la..hahha sbb perut melayu la kan kalo korunk x tau selera masing2..hihihih.....ok adios....


soup mainstrone

ni la garlic chiken pizza(ranggup gak la).



my frends...

No comments:

Post a Comment