Followers

Thursday, February 24, 2011

aseiment kena wat bloggggg!!!!

salam satu malaysia.......ok this entry pasal kelas ari ni full giler...
then kelas en.zool, web programming.... kelas d mk 13 d sbbkan setiap owng d sediakan pc sowng satu dengan aliran wireless yang lju....menyebabkan ada few yang p usha2 blog2 owng lain...
tp masalah nye perkara ni berlanjutan sepanjang perjalanan kelas ni berlangsung dalam sem ni....b4 ni dye ok je...dah la time mengajo dye duk meja belakang memang sah2 dye nampak kat task bar masing2 kan..hohoh
en.zool

huhuh tempat aku dalm kelas mk 13...macam2 ku explore..hohoh


ARI...ni.... tetibe berdiri betui2 belakang kerusi aku idea nye..kuar mengatakan nak bg individual aseiment..(x cukop ngan aseiment yang ada ke) adoiiii.....
individual aseiment nye:
-buat blog setiap owng 
-present 2/3/2011
-requirement dalam masa 2-3 ari please update content suke at.. just jgn sentuh isu sensitif je...
hah meletop sangat... semua kena jd follower each person dalm kelas ..xpasal bertambah follower aku 23 owng tolak kak dila n wani yang sememang nye dah jd follower aku...
haah..semua member2 aku duk pening nak wat blog..dah la d onwng just suke view je..blog owng n ada yang x suke blog pun...tp x pasal2 kan..hohoho..balasan dalam kelas..hambik....menangis2 d owng buat blog...padahal blog ni best pe....hohohoh..adios...

1 comment: