Followers

Tuesday, February 22, 2011

pilihan raye bermula..

ok salam satu malaysia..
sok gud luck for calon2 mpp bertanding sowi x datang manifesto td..bz keje byk sangat.. n tau last minit... untuk yunus,abng mus, norain, rabiah n adik dim sowng tu sowi akak x kenal pe2 pun gud luck perjuang hak fakulty kita..
ok pada mak kiah(MK@ariif), umar majid n geng ok thanks sbb pertahan hak2 kami(iye ke) hahha...bye2 umar n the geng
selama aku duduk uitm ni.. aku dah duduk bawah beberapa jajahan sudah antara nye... abng yus,abng yaiz,syafiq,tuan,umar pasni x tau mpp takluk mane plak....
kenangan aku sendiri pun pernah reject 2 kali pemohonan untuk jadi calon sbb that time dah jd JPK kolej and ada byk comitment yang lain jd sayang nak letak jawatan.cam tu je.. tp start batch YDP syafiq mostly mpp nye aku kenai..bukan most semua kot... pastu batch tuan plak pun cam tu gak...kebanyakan kekwan ku yang berpangkat d uitm tu gak hahha....
aku dulu tyme dip lagi aktive now pun aktve skit2 x seactive dulu....kira market aku dulu tinggi je hohoho...best bnyk pengelaman yang best...dan berhadapan ngan pihak atasan yang pelbagai ragam....

ada member yang mintak aku resign sbb d owng letih tengok aku x reti duk diam....tp aku paham d owng concern kat aku.. even ari ni test kat fb kate aku tercalon mpp d owng terkejut...n mintak au rehat2 la.. dah nak abis stdy dah hohohohoh saje test..hohoh k. la... adioss.. nak tito da..........

No comments:

Post a Comment