Followers

Monday, February 21, 2011

sewangggg!!senget

ok for this entry aku nak cakp pasai ada budak yang dapat sambung stdy kat s.alam tp at nye sangat la d kedah name haikal@kiki....huhu ok minggu lepas dye sanggup datng ke kedah untuk jumpe kami semua d sini...kinah Mak Kiah(MK@aripp), madd, abng man,mieja, jamie kak ecah, puan azila dan lain2 semua sangat happening d owng antara yang memeriahkan zaman degree saya d sini..syed,umar,majid,anas,fendi, faiz,syira,jent,azry, ish rame lagi lagi semua nye ku kenali d ukk(unit kerjaya dan kaunselin)ni batch bdak2 junior senget2 belaka muke nampak baik tp x larat nak layan nok2 pengkid semua cukop(guro je)huhuh..ku kenal dalm mms atau sekrang d kenali sebgai pmds sebyk lebih 10 kali ku bertugas,...byk pengalaman dan pengetahuan yang ku pelajari start dari zaman part4 diploma..syfiq,aswad kak lin, tim,...now ada yang jd lecteruur siap cam pedot n habib....wah gitu dr sini ku kenali pelbagai ragam owng....bertugas dalm group yang beso n sebagainye....kalo nak cerita macam2 pengalaman aku rase kan....malah ngan d owng ni still keep in touch..iye la ni la rakan2 yang berlainan kos ngan aku pun.. xda la kawan ngan budak satu kos je pun..hooh...
best2



ngan bebudak pm...


haikal,me, fendi n tim

ni haikal ni phone nye 019********
ok balik pada cite asal td c-haikal@kiki ni xcited jumpe kekawan kat sini. sempat bermain squash ngan mamat ni.malam tu lepak2 makan malam depan uitm..tp kali ni kami baik skit...kami jumpex gado..kalo x asyik gado jehohoho.. bebeudak ni jugak bayka gak comment pasai blog aku n support dalm membina blog aku..ok aku ada letak few pic sowi la x byk sbb gambo lame dah ilang ada problem kat hard disk ari tu..tp jgn riso semua terpahat d at..wah gitu..pepe pun yang x tulis name jgn terase...sbb x kalo nak tulis byk kekwan tyang byk membantu thanks a lot frends..beri aku byk peluang n bekerjasam selama kita bertugas bersama n menjalankan tugas dengan baik...semoga kita dapt bertemu lagi pada masa akan datang....ok adiossss...

No comments:

Post a Comment