Followers

Sunday, April 24, 2011

bersama mereka sekali lg....

salam 1malaysia...
spent time with them memang awaresome..seronk sangt. 
d mulakan ngan xtvt g makan2 ngan staff UKK stand for unit kerjaya n kaunseling..semua owng cakp unit ni untuk owng bermasalah idup ni penuh ngan masalh kan pe salah nye kita share x pun kita bantu owng2 yang bermaslah x salah kan....adoii bukan menda ni aku nak cakp...dalam kate lain ukk telah menarik aku untuk involve jd PM..mungkin d campus2 lain PM ape tu kan- pembantu mahasiswa-.... byk buat aku ketemu ramai owng and ramai kawan....dah tu d owng semua baik2 budak nye..zass suke at nko la....event mostly laki nye lemah lembut pompuannye plak kasar..tp semua fun..x perlu pura2..dah kenal masing2 x da pe nak sakit at.. xda sentap..lg bagus dr yang luar sane suke pura2 bajet best sangt n bagus macho enshem bergaya snagt....kan3 aku epii ngan d owng okk. rame je...ada tu dulu2 aku jaga d owng time d owng mms now jd rakan setugas plak..hihihi
ok sambung balik then kami p tengok wayang cite 'the riding hood' ok cite ni sedikit sebyk d adaptasikan cam cite kanak2 tu little red riding hood..just wat lebih adventure and sesuai d tonton 13 thun ke ats..je..ok...
pas tu g karok plak..then p solat kat r&r juru then p gurney foto shoot d sane then balik singgah pantai bersih..besh2.....hihihih.....









thanks to:feedi fendi syira umar kinah,abng man,arip@mk,bro min, syam and mieja.n yang x di lupakan staff2 ukk lame dan baru...best nye..kalo ada yang lain2 cam kiki faiz tim jamie mad, miji adoii nak tlis semua x cukop lor..hihihih n lain2 lagi lg best kan hope boley wat lg n ketemu lg...hiihi
byk gak nak cite kenagan d sini..tp  nanti next entry aku cite pasai uitm ni n aku...hhuhuhuh..boley gitu....
apa yang sayu bila kita kena tinggal semua alam kampus n masuk ke alam pekerjaan..alam kampus dah x sesuai awak tu dah tua ok..kate nora pada diri nye..hihihihii..terus kan usaha ek kawan-kawan..hihi
ok adios...

2 comments:

  1. statement last sy suke.. kate nora kpd dirinya?? :p

    hehehe.... taw xpa.. PM owh PM.. sgt best!!!
    UiTM Kedah di hatiku!!!! <3

    TQ very much sissss..... next time kita p trip pula ea.. insyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  2. (^_^).................... best sangatttt

    ReplyDelete